گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

آیا می دانید که چگونه باید از سرو صدای رایانه خود بکاهید؟

آیا می دانید که چگونه باید از سرو صدای رایانه خود بکاهید؟

کم کردن سرو صدای رایانه می تواند خیلی سخت باشد، زیرا بیشتر صداها ناشی از دو قطعه اصلی مانند هاردیسک و فن سیستم می باشد.در هر صورت توصیه می شود موارد زیر را مورد توجه قرار دهید: - سیستم را در محل مناسب قرار دهید. سعی کنید به نور محیط، میز رایانه و گرمای اتاق اهمیت بیشتری قرار دهید.

- پیچ ها را سفت کنید. اگر کیس به خوبی بسته نشده باشد می تواند ایجاد سروصدای زیادی کند. اسلات ها را چک و کابل ها را محکم کنید.

- فن سیستم را چک کنید: یکی از کارهایی که سرو صدا را کاهش می دهد اطمینان از سلامت فن باشد.

- هارددیسک یکی از عوامل سروصدای سیستم: چرخش یا دوران هارددیسک به خودی خود ایجاد سروصدا می نماید برای این کار می توانید از عایق های صوتی استفاده نمایید.

مانند یک جعبه پلاستیکی که می توانید هارد خود را درون آن قرار دهید و این جعبه باعث می شود صدای هاردیسک منتشر نشود. بهتر است هر چند وقت یک بار هارد خود را Defrag کنید. این کار سرعت دسترسی به فایل ها را بیشتر کرده و باعث بهره وری سیستم می شود.

زمانی که هارد شما در حال خواندن و نوشتن است و سروصدا می کند نمایانگر این است که رم سیستم شما پایین می باشد و احتیاج به ارتقا دارد در این صورت ویندوز اقدام به نوشتن اطلاعات اضافی بر روی هاردیسک می کند. بنابر این بهتراست رم سیستم خود را ارتقا دهید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد