گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

::برای کم مو شدن عجله نکنید::

::برای کم مو شدن عجله نکنید::

امروزه استفاده از فراورده‌هایی مثل‌ژل، اسپری، موس، فوم، کرم، واکس و... به‌شدت افزایش پیدا کرده‌ است بیشتر مصرف‌کنندگان این محصولات جوانان درمحدوده سنی 15 تا 20 سال هستند که بدون توجه به مضرات و عوارض استفاده بیش از حد این مواد صرفا با هدف جلب توجه بیشتر از آنها استفاده می‌کنند.

موادحالت‌دهنده مو، همگی از نظر شیمیایی، پلیمرهای حل شده در حلال مایع هستند. از نظر ترکیب شیمیایی، ژل، موس‌ و فوم، پلیمرهایی بر پایه آب هستند و اسپری بر پایه الکل است و کرم‌ها بر پایه روغن.وظیفه پلیمرهای موجود در این ترکیبات، این است که رشته‌های مو را به هم وصل کند، ضمن اینکه پوشش پلیمری محیط بر تارهای به هم چسبیده مو، باعث افزایش حجم کلی آنها می‌شود. با این فرآورده‌ها چقدر آشنایی دارید؟

در حال حاضر، ژل‌های مو به 2 دسته کلی تقسیم می‌شوند: ژل‌های روغنی‌ و میکرو ژل‌ها که به‌صورت امولسیون‌های شفاف روغن در آب هستند. ژل باید پوششی سبک، قابل انعطاف و شفاف روی مو بر جا بگذارد و درخشندگی خاصی به آن بدهد. ضمن آنکه گره‌ها و الکتریسیته ساکن مو را تا حدی کم می‌کند.

هر چه مقدار ماده مصرف شده کمتر باشد، موها شل‌تر خواهند ایستاد. ولی مصرف بیش از حد ژل، موجب کدر شدن موها می‌شود، طوری‌ که این مواد مانند دانه‌های برف یا شوره سر روی موها جمع می‌شوند.

ژل‌ها نسبت به موس‌ها قوام سفت‌تر و کم‌انعطاف‌تری به موها می‌دهند و برای آرایش‌ها و مدل‌هایی که نیاز به قوام و انعطاف‌ناپذیری مو دارند، به کار می‌روند.

هرگز با مو‌های آغشته به ژل نخوابید و قبل از خواب مو‌های خود را بشویید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد