گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس های جدید و توپ

 

اس ام اس های جدید و توپ

در پارکینگ خاطراتم چشماتو پارک کردم. بعدش هم دلت رو پنچر کردم تا از دلم نری!

تقدیم به کسى که درکنارم نیست، اما حس بودنش به من شوق زیستن مى دهد.

صبح که چشماتو باز می کنی، بدون دیشب یه نفر به شوق دیدن تو چشماشو بسته.

کاش بدونی نبودنت، یا تا ابد ندیدنت، بهونه ای نیست برای از یاد بردنت.

کاش قطره ای اشک بودم که در چشمانت متولد می شدم و بر گونه هایت زندگی می کردم و بر لبانت می مُردم تا بدانی چقدر عاشق تو هستم.

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی، نه حاشیه ای از یاد رفتنی

نظامی ترین جمله عاشقانه: توی اردو گاه قلبت ، منم یه اسیر جنگی ، تو منو شکنجه میدی ، توی این قلعه ی سنگی

آن سوی دلتنگی ها همیشه (خدایی) هست که داشتنش جبران همه ی نداشتن هاست...!

من می دونم که قشنگی راه رفتن زیر بارون اینه که هیچکس اشکام رو نمی بینه.

گفتی دوستم داری به اندازه همه قطرات بارونی که به صورتت برخورد می کنه و منم گفتم دوستت دارم بدون توجه به چتری که رو سرت داری!!!

آرزو دارم دلت از غصه ها خالی شود، سهم تو از زندگی یک عمر خوشحالی شود.

ای کاش به زمانی بر می گشتیم که تنها غم مان شکستن نوک مدادمان بود.

قشنگ ترین لحظه هایم را با سخت ترین دقایقت عوض می کنم تا بدانی عاشق ترین پروانه ات بودم و مجنون ترین دیوانه ات هستم.

اگه گفتی امروز چه روزیه؟

...

بگو دیگه

...

زیاد فکر نکن، امروز همون روزیه که دلم برات تنگ شده!

زندگی کن و لبخند بزن به خاطر آنهایی که با لبخندت زندگی می کنند

به <@> من تو ><( ( (:> ..........................نفهمیدی؟ میگم به چشم من تو ماهی

وقتی از همه چی خسته شدی وقتی حس می کنی همه درها به روت بسته شده وقتی دلت پر از غم و غصه ست ، تا جایی که می تونی دستات رو به طرف آسمون بلند کن و با تمام توان بزن تو سرت !!!

میدونی رفیق : اگه حماقت وجود نداشت ، دانایی هم معنا نداشت . اگه زشتی نبود ، زیبایی هم بی معنی بود . میبینی ، دنیا به تو هم نیاز داره

دیوونه ، ولگرد ، سنگ دل ، ترسو ، دروغگو ، احمق ، رذل ، مسخره چیه جا خوردی ؟حالا حروف اول این کلمات رو کنار هم بذار ببین چی میشه

...من تازه فهمیدم که تو تنها کسی هستی که تو جاده ها ی پر پیچ و خم زندگیم تنهام نمیزاری و میشه بهت اعتماد کرد ازت ممنونم لاستیک دنا

پشتت رو نگاه کن ببین دم داری؟

......

خوب نگاه کن

....

نداری؟ پس خودتی!

چون خر ما از کره گی دم نداشت!

همیشه سعی کن مثل پالاز موکت باشیء

شخصیتت کوبیده نشه و همواره رنگ خودت رو حفظ کنی

دتی میگذرد از تو ندارم خبری

چه کنم ناله من هیچ ندارد اثری

شب و روز از غم تو سخت پریشان حالم

نه نشانی زتو آمد نه پیامی جانم

ابراز علاقه ترکه به نامزدش

کاش مغزداشتم ضربه مغزی شدم قلبمو میدادن به تو

لیمو نخور ترش کنی

مارو فراموش کنی

آدامس بخور باد منی

ما رو همش یاد کنی

اتل متل رفاقت دل به تو کرده عادت

برات دعا میکنم اینه رسم رفاقت

وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم

و تو تنها قرار زندگیم باشی

از هرچی قرار غیره تو باشه خواهم گذشت

اگه دیگه منو ندیدی حلال کن آخه قراره طی یک عملیات شهادت طلبانه فدات ش

به کعبه گفتم تو از خاکی منم خاک چرا باید به دور تو بگردم؟! ندا آمد تو با پا آمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من بگردم

عشق کلامی از نور است که دستی نورانی آن را بر برگی از نور نگاشته است...

یارب دل دوستان پر از غم نکنی با تیر بلا قامت ما خم نکنی ای چرخ تو را به قرآن سوگند یک مو ز سر عزیز ما کم نکنی

گفتم به گل زرد چرا رنگ منی افسرده و دلتنگ چرا مثل منی من عاشق اویم که رنگم شده زرد تو عاشق کیستی که همرنگ منی...

باید آهسته نوشت ، با دل خسته نوشت ، با لب بسته نوشت گرم و پررنگ نوشت... روی هر سنگ نوشت تا بخندند همه که اگر عشق نباشد دل نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد