گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عشق خیالی

عشق خیالی

قلب من بازیچه نبود ، عشق تو خیالی بیش نبود!

من که در خیال تو نیز  دلم شکست ، من که در خیال تو نیز چشمهایم بارانی شد!

اگر عشق تو یک قصه بود ، اگر با تو بودن افسانه ای بیش نبود ،

من حتی در قصه نیز نقش یک مرد دلشکسته را داشتم ،

این قصه بود یا حقیقت ، من در واقعیت نیز یک شکست خورده بودم!

چه زود گذشته ها را به دست فراموشی سپردی ، همان بهتر که

کوله بار عشق را از دلم برداشتی و رفتی، هیچ احساسی ندارم به تو ،

باز هم میگویم لعنت به تو!

دلم برای قلبی میسوزد که بعد از من گرفتار تو میشود ، دلم برای کسی

میسوزد که بعد از من عاشق تو میشود از همینجا تسلیت میگویم به دلی

که دیوانه ی آن چهره ی به ظاهر، ماه تو میشود!

آن نقاب را از چهره ات بردار ، تو که به خودت مینازی ،

چهره ی واقعی ات را به نمایش بگذار!

از من که گذشت ، من که آزاد شدم از زندان قلب سیاه تو ،

اینک دلم به حال کسی میسوزد که برای یک عمر اسیر میشود در دام تو!

دوباره می آید روزی که در حسرت روزهای با من بودن بمانی و شب تا صبح

را با چشمهای خیس بیدار بمانی!

http://daftareshghee.persiangig.com/image/loghmani.gif

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد