گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

تو بگو...

تو بگو...

برایت درد دلم را گفتم ، گفتم که چقدر دوستت دارم...

حالا تو بگو ...

تو بگو ، هر چه دل تنگت خواست برایم بگو...

بگو تا لحظه ای با آن صدای مهربانت به اوج آرامش برسم...

تو بگو ، از آن احساس قشنگت ،تا با آن به اوج عشق برسم...

تو بگو ، بگو که تنها مرا داری و تنها به عشق من زنده ای...

بگو که عشق مرا باور داری و هیچگاه مرا تنها نمیگذاری....

تو بگو ، بگو از آن قلب مهربانت ، از عشق و از این سرنوشت....

بگو  از احساست در این لحظه ی عاشقانه ،

بگو که چگونه میتوانم آن دل مهربانت را آرام کنم ،

تو بگو که چگونه میتوانم تو را خوشحال کنم...

تو بگو ... هر چه احساسات پاکت میگوید برایم بگو...

تو بگو که این سکوت تلخ شکسته شود....

تو بگو تا من نیز برایت بگویم که یک لحظه نیز طاقت دوری ات را ندارم

تو بگو تا من نیز بگویم بی تو یک لحظه نیز  نمیتوانم لحظه ی خوشی را داشته باشم

تو بگو تا من نیز بگویم تو همه زندگی منی و خیلی دوستت دارم....

تو بگو... بگو تا من نیز بگویم آنچه در قلب عاشقم میگذرد....

بگو که تنها بهانه ی دلت تنها دل من است....

ای عشق تو بگو... بگو درد دلت را ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد