گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

برای آنکه گرفتار بیماری آنفلوانزای خوکی یا آنفلوانزای ( H1N1 ) ن

برای آنکه گرفتار بیماری آنفلوانزای خوکی یا آنفلوانزای ( H1N1 ) نوع A نشوید ، روزانه بیش از ۱۵ بار دستهای خود را بشوئید

پزشکان آمریکایی با چاپ آگهی‌های بهداشتی به منظور اطلاع‌رسانی و پخش آنها در مدارس به دانش‌آموزان و والدین آمریکایی خاطرنشان کرده‌اند که تنها حفظ بهداشت فردی می‌تواند راههای ورود ویروس اچ‌۱‌ان۱ به بدن افراد سالم را سد کند.

در این آگهی‌های سلامتی این نکته بارها تذکر داده شده که یکی از بهترین راههای دوری از ابتلا به این بیماری خطرناک شستشوی مداوم دستها است.

پزشکان می گویند : دست ندادن، شستشوی مکرر دست ها بعد از تماس با هر وسیله، روبوسی نکردن و رعایت فاصله با فردی که مشکوک به علایم آنفلوانزا است ، از دیگر توصیه های مهم بهداشتی است که بیشتر افراد علی رغم آگاهی ، کمتر آنها را رعایت می کنند .

باید به کودکان در مدرسه گفته شود، از دست زدن به وسایل دیگران شامل مداد، پاک کن، دفتر و کتاب خودداری کنند و قبل از شستن دست ها، از دست زدن به دهان، بینی و چشم پرهیز نمایند.

در ادارات نیز باید با مشاهده هر گونه علایم شبیه آنفلوانزا از رفتن به محل کار خودداری شود و با مرخصی آنها موافقت شود و بعد از حاضر شدن در محل کار نیز ، فاصله تا شعاع ۱۸۰ سانتی متری با آنها رعایت شود . ویروس “A/N1H1 “عامل بیماری آنفلوآنزای خوکی، به شدت واگیر دار است و رعایت نکردن فاصله تا شعاع ۱۸۰ سانتی متری ، احتمال ابتلا به این ویروس را ۲۲ تا ۳۳ درصد افزایش می دهد.

در محیط کار، ابزار و وسایلی که در معرض استفاده عمومی قرار دارند از جمله، میز، صندلی، کامپیوتر، تلفن و … حتما لازم است هفته ای دو بار با مواد ضد عفونی کننده از جمله وایتکس رقیق شده ، ضد عفونی شود.

باید این آموزش به کودکان داده شود که به طور مکرر دست ها را بشویند و به این منظور، امکانات شستن دست ها برای کودکان شامل آب و صابون، فراهم شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد