گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

اس ام اس عاشقانه-47

اس ام اس عاشقانه-47

عشق و محبت دیگر خریداری ندارد. زندگی شده قصه ی همان مرد یخ فروشی که وقتی از او پرسیدند:فروختی؟ گفت:"نخریدند،تمام شد

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

عشق از دوستی پرسید :تفاوت من و تو در چیست؟ دوستی گفت: من افراد را به سلامی آشنا می کنم ولی تو با نگاهی...... و من آنان را با دروغی جدا می کنم ولی تو با مرگ

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

تو میروی و من فقط نگاهت میکنم، تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم، بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشا ی تو همین یک لحظه باقی است

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

همیشه وقتی گریه می کنی، اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

جالب است در زندگی ، تنها کسانی ما را میرنجانند که همیشه کوشیده ایم از ما نرنجند

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

حکایت جالبی است که " فراموش شدگان"، " فراموش کنندگان" را هرگز " فراموش نمی کنند

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

دیروز خواب دیدم با یک دسته گل اومده بودی به دیدنم

با یک نگاه مهربون

همون نگاهی که سالها آرزو شو داشتم و از من دریغ می کردی

گریه کردی و گفتی دلت برام تنگ شده، ولی من فقط نگات کردم

وقتی رفتی سنگ قبرم از اشکت خیس شده بود

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه بیست و چهارم اسفند 1387 توسط گروه سایت های گیتا |

اس ام اس عاشقانه-46

یادت هست گفتم دوستت دارم و تو گفتی کوچکی برای دوست داشتن!؟

رفتم و بزرگ شدم... حالا اما دیگر یادم رفته است دوست داشتن

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

یادمه که همیشه بهم میگفتی برو من پشتتم

ولی هیچوقت فکر اون خنجر که پشتت قایم کرده بودی رو نمیکردم

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

کاش هرگز در محبت شک نبود

تک سوار مهربانی تک نبود

کاش بر لوحی که بر جان دل است

واله تلخ خیانت هک نبود

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

آسمون وقف نگاهت گل من

مانده ام چشم به راهت گل من

هر کجا هستی و باشی گویم

که خدا پشت و پناهت گل من

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من؟

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه بیست و چهارم اسفند 1387 توسط گروه سایت های گیتا |

اس ام اس عاشقانه-45

دوستی مثل ایستادن روی سیمان خیسه

هر چی بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشه

و اگه رفتی جای پاهات برای همیشه می مونه

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

امروز چند تا نفس کشیدی؟

 

??تا ؟ 100تا ؟ 1000تا ؟

 

به اندازه ی تمام نفس هایی که کشیدی

 

! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !

 

برام عزیزی

 

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

اگه گفتی امروز چه روزیه؟؟؟

……………..

بگو دیگه

....................

زیاد فکر نکن

امروز همون روزیه که

...........................

دلم برات تنگ شده ...؟

 

 

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

ببخشید این ستاره ها بی اجازه آمدن تو گوشی ات

 

آخه دنبال یه ماه می گشن

 

منم شماره تو رو بهشون دادم

 

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

آنگاه که دوست داری همواره کسی به یادت باشد

به یاد من باش

که من همیشه به یاد توام

ازطرف بهترین دوست تو

" خدا "

( سوره بقره ایه152 )

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه بیست و چهارم اسفند 1387 توسط گروه سایت های گیتا |

اس ام اس عاشقانه-44

 

نگاهم یاده باران کرده امشب

مرا سر در گریبان کرده امشب

غم و فریاد من از این و آن نیست

دلم یاده رفیقان کرده امشب

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

 

? سه کس را بوس کردن رواست

نمیدونم کیا ولی تو هم توشون بودی

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

 

بالا تر از آسمان جایی نیست زیبا تر از گل چیزی نیست عزیزتر از تو کسی نیست

 

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

خسته در حبس زمینم دوست من یادم کن به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن

 

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

آخرین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را می دانند و باز دوستم می دارند

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

 

 

..............3

 

برو پایین

 

3333333333333

 

یه کوچولو دیگه

 

3..............3

 

س3فارشی دوست دارم

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

ادامه مطلب...

نوشته شده در تاریخ شنبه بیست و چهارم اسفند 1387 توسط گروه سایت های گیتا |

اس ام اس عاشقانه-43

 

سلام خوبی؟ یه کاری باهات دارم امشب برام انجام میدی؟؟

.

.

.

 

امشب اینجا هوا ابریه

 

ماه توی آسمون نیست

 

میشه خواهش کنم تو بیای و ماه آسمون باشی

 

آخه هر چی گشتم از تو ماه تر پیدا نکردم

 

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

رفاقت مثل ایستادن روی سیمان خیس است

 

هرچه بیشتر بمونی رفتنت سخت تر میشود و

 

وقتی هم که رفتی جای پایت برای همیشه به جا میماند

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

شب بهت اس ام اس دادم

 

که بگم تنهام ، مثله ماه

 

کوچیکم مثله ستاره

 

اما دوستت دارم به قد آسمونی که اندازه نداره

 

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

ـ اگه این اس ام اس رو بخونی

یعنی دوستم داری،

اگه پاک کنی عاشقمی

اگه جواب بدی دیوونمی

اگه جواب ندی یعنی همش تو فکر منی

حالا چیکار می کنی؟

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

ببینم با موبایلت چی کار کردی ؟

 

که هر چی بهت زنگ می زنم

 

میگه مشترک مورد نظر

 

.................................

 

در قلب شماست

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

 

اس ام اس ( آف ) رو برای کسی می فرستن که از اون دور باشن

 

من برای تو چی بفرستم وقتی تو

 

قلب منی

 

اس ام اس عاشقانه  -  Www.smslovely4u.com

 

 

 

 

 

برو به جهنم چون فقط تو هستی که میتونی جهنمو برام بهشت کنی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد