گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

گروه اینترنتی جرقه ایرانی

عاشقانه-خبری اس ام اس اهنگ موزیک شعر ادبی بهداشتی خدماتی-خفن-عکس-موبایل

عزیز دلمی ،عشقمی

عزیز دلمی ،عشقمی


 

تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم

تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم...

تو ماه منی ، چه زیبا و نورانیست شبهای تیره و تار با وجود تو

ای قشنگترین بهانه ، چه دلنشین است بهانه های عاشقانه ی تو

گل من ، با آمدنت گلستان شد آن کویر تشنه ی قلب من

تو همان شعری ، شعری که با شنیدنش آرام میگیرد دل من

برایم بخوان هر شب ، تا آرام روی هم رود پلکهای من...

دسته دسته چیده ام گلهای نرگس را برای تو

تا آن لحظه که می آیی آنها را با احترام تقدیم کنم به چشمهای مست تو

عطر گلهای نرگس دیوانه میکند مرا ، حرفی بزن، چرا اینگونه نگاه میکنی مرا

به تو مدیونم ای خدا ، 

این مهربانترین فرشته ات بود که برایم فرستادی از آن سوی دنیا

ای دنیای من ، چه بی انتهاست آن نگاهت ،

نمیتوانم انتهای آن نگاه را ببینم ، 

به راستی که چه کهکشان درخشانیست آن سوی چشمانت

تو همان آرزویی که در گذشته هر گاه به آن فکر میکردم میخندیدم

با خود میگفتم محال است به این آرزو برسم

تو همان آرزوی دست نیافتنی منی که اینک در کنارمی ،

مال منی ،

عزیز دلمی ،

قلبمی ،

که عاشقانه در سینه ام میتپی و به من نفس میدهی ،

جان میدهی ،

زندگی میدهی ... عزیز دلمی ،عشقمی


 

تو همان نیمه گمشده ی منی که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودم

تو همان انتظاری، که در نهایت به آن رسیدم...

تو ماه منی ، چه زیبا و نورانیست شبهای تیره و تار با وجود تو

ای قشنگترین بهانه ، چه دلنشین است بهانه های عاشقانه ی تو

گل من ، با آمدنت گلستان شد آن کویر تشنه ی قلب من

تو همان شعری ، شعری که با شنیدنش آرام میگیرد دل من

برایم بخوان هر شب ، تا آرام روی هم رود پلکهای من...

دسته دسته چیده ام گلهای نرگس را برای تو

تا آن لحظه که می آیی آنها را با احترام تقدیم کنم به چشمهای مست تو

عطر گلهای نرگس دیوانه میکند مرا ، حرفی بزن، چرا اینگونه نگاه میکنی مرا

به تو مدیونم ای خدا ، 

این مهربانترین فرشته ات بود که برایم فرستادی از آن سوی دنیا

ای دنیای من ، چه بی انتهاست آن نگاهت ،

نمیتوانم انتهای آن نگاه را ببینم ، 

به راستی که چه کهکشان درخشانیست آن سوی چشمانت

تو همان آرزویی که در گذشته هر گاه به آن فکر میکردم میخندیدم

با خود میگفتم محال است به این آرزو برسم

تو همان آرزوی دست نیافتنی منی که اینک در کنارمی ،

مال منی ،

عزیز دلمی ،

قلبمی ،

که عاشقانه در سینه ام میتپی و به من نفس میدهی ،

جان میدهی ،

زندگی میدهی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد